www.heinyboutique.dk er en webshop, men Heiny Boutique er først og fremmest en butik. Det er vigtigt at huske på. Alle varer på webshoppen er således på lager i vores fysiske butik i Søndergade 1.a 7100 Vejle, hvor vores besøgende kunder naturligvis har førsteret. Af den grund kan vi heller ikke garantere, at alle varer fundet i butikken kan købes på webshoppen, ligesom udvalget af hvert varenummer ofte kan synes en anelse begrænset online. Webshoppen er et supplement til vores fysiske butik, hvorfor du kan komme til at opleve en længere ordrebehandlings- og svartid såvel som udsving i varelageret. Hos Heiny Bags forbeholder vi os samtidig retten til ikke at acceptere en onlineordre, hvis den vare, du har afgivet bestilling på, mod forventning skulle være udsolgt. Vi giver dig naturligvis besked herom og vil strække os langt for at finde en tilfredsstillende løsning.

 

Når du placerer en ordre hos Heiny Boutique, vil du per e-mail få en bekræftelse om, at vi har modtaget ordren. Dette må ikke forveksles med en ordreaccept. Din ordre er nemlig kun et tilbud til os om at købe en vare i Heiny Boutique, hvorfor alle ordrer er genstand for vores accept, hvilket primært afhænger af varens tilgængelighed på varelageret i butikken. Købsaftalen er først indgået, når Heiny Bags har accepteret din bestilling; det sker i forbindelse med, at vi ekspederer din ordre – altså, afsender din pakke fra vores butik. Her vil du modtage din endelige ordrebekræftelse. Det betyder for eksempel, at du, hvis du bestiller en vare uden for vores normale åbningstid, først vil få din ordrebekræftelse den efterfølgende hverdag.

 

Du kan på www.heinyboutique.dk finde et bredt udvalg af sko, tasker og andre accessories i alverdens styles, størrelser og farver; med andre ord har vi altså noget for enhver smag. Når du har fundet netop den vare, som du ønsker at tilføje til din garderobe, lægger du den blot i »kurven«. Herefter kan du vælge at gå til »checkout« eller shoppe videre. Du kan til hver en tid rette indholdet i din indkøbskurv og løbende holde øje med prisen på dine varer – husk blot at opdatere kurven efterfølgende.

 

Web-køb fra A til Z:

  1. Du finder de(n) vare(r), du ønsker at bestille, og lægger den/dem i din »kurv«.
  2. Du trykker herefter på »checkout« for at gå til betaling.
  3. Du vælger såvel betalings- som leveringsmetode
  4. Inden for få minutter modtager du en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling.
  5. Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt og sender dig en ordrebekræftelse samt et track&trace-link, når vi har afsendt din pakke. Det er vigtigt, at du gemmer din ordrebekræftelse, da dette er din kvittering i tilfælde af returnering eller reklamation.
  6. Hvis du har valgt at afhente din pakke i butikken, kan du gøre det med det samme. Ellers må du væbne dig med tålmodighed, da det kan tage 1-3 hverdage, inden din pakke er fremme. Du får besked via SMS.

 

Hvis du hverken modtager »tak-for-din-ordre«-mailen eller selve ordrebekræftelsen, kan det skyldes, at mails fra Heiny Boutique havner i dit spamfilter markeret som reklame eller en fejl i din e-mailadresse. Alternativt er du velkommen til at kontakte os så skal vi hjælpe dig med at løse problemet.

 

Vi prøver at behandle alle bestillinger så hurtigt som muligt for at sikre en hurtig levering, hvorfor du som udgangspunkt ikke kan annullere eller ændre i din ordre. Skulle det dog ske, at du fortryder dit køb, kan du prøve at kontakte os for hjælp. Så længe du IKKE har modtaget din endelige ordrebekræftelse endnu, er din bestilling hverken blevet ekspederet eller afsendt fra butikken; derfor burde vi kunne være behjælpelige med at annullere eller ændre dit køb. Hvis ikke kan du altid benytte dig af dine 14 dages fortrydelsesret, om end du i en sådan situation selv kommer til at hæfte for returfragten.

 

Hos Heiny Boutique er vi ikke superhelte, trods vi til tider føler os flyvende. Vi er mennesker – og mennesker laver fejl. Skulle det uheldige og påklagelige ske, at du modtager en forkert eller defekt vare, skal du selvfølgelig bare kontakte os med det samme, således vi kan rette op på fejlen og få sendt den ønskede vare din vej.